سرکار خانم گلاویژ خسروی سرکار خانم شکیبا پناهی
شرح وظایف
- ثبت دروس و کنترل انتخاب واحد دانشجویان
- کنترل حذف و اضافه دروس دانشجویان
- تنظیم و ارسال دعوتنامه اساتید
- کنترل تشکیل کلاسهای دانشکده بر طبق برنامه پیشبینیشده و جبرانی و ثبت در برگههای مربوطه
- کنترل و بررسی وضعیت کلاسهای درس از لحاظ وسایل آموزشی و کمکآموزشی
- برگزاری امتحانات میانترم و پایانترم
- انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی، ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل، تعداد ترم مشروطی
- پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل، اعلام اتمام سنوات و مشروطی
- تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان، انتقالی، تغییر رشته، تائید و ارسال به معاونت آموزشی و شورای آموزشی دانشکده
- تحویل کارنامه ترمی دانشجویان به اساتید مشاور جهت حل مشکلات آموزشی
- اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننمودهاند به مدیر آموزش دانشکده
- پیگیری و دریافت لیست نمرات پایانترم و درج آن در سامانه همآوا
- تکمیل فرمهای مربوط به قرارداد حقالتدریس اساتید
- تحویل فرم فعالیتهای آموزشی استادان گروه مربوطه یک ماه قبل از پایان کلاسها به اساتید
- بررسی و کنترل واحدهای گذرانده و باقیمانده دانشجویان در ترم
- بررسی پرونده تحصیلی دانشآموختگان از هنگام ثبتنام تا زمان دانشآموختگی بر اساس قوانین تدوینشده
- انجام کلیه امور فارغالتحصیلی دانشجویان و ارسال به اداره آموزش دانشگاه
- انجام امور مربوط به بایگانی پروندههای دانشجویان در حال تحصیل
- تایپ و ارسال مکاتبات با اداره آموزش دانشگاه و سایر ارگانها
- بایگانی نامههای دریافتی
- انجام سایر امور محوله