رسالت (Mission) دانشکده پرستاری بوکان به عنوان اولین دانشکده دولتی شهرستان درصدد است با تأکید بر استانداردهای آموزشی و دانش روز، مهارت و کارآمدی، تعهد و دلسوزی، اخلاق حرفه ای و برقراری ارتباطات حرفه ای به تربیت دانش آموختگانی بپردازد که ضمن پرورش مهارت های خودراهبری در یادگیری بتوانند خدمات مراقبت پرستاری مورد نیاز آحاد جامعه را در ابعاد پیشگیری تا بازتوانی با دانشی استاندارد و به روز ارائه نمایند. دورنما (Vision) دانشکده پرستاری بوکان مصمم است از طریق تحقق مبانی علمی، تصمیم گیری در مدیریت آموزشی و با توجه به مبانی دینی و فرهنگی بعنوان یکی از دانشکده های معتبر پرستاری در منطقه آمایشی مطرح گردد. همچنین دانش آموختگان این دانشکده با تکیه بر فراگیری مجدانه دانش پرستاری جایگاه خود را در عرصه های مختلف ارائه خدمات در کلیه سطوح پیشگیری و درمانی مشخص و تثبیت نموده و خدمات اثربخش و مقرون به صرفه در جهت اعتلای سطح سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی مددجویان ارائه نمایند.
اهداف کلی دانشکده پرستاری بوکان
ارتقا دانشکده ی پرستاری به دانشکده علوم پزشکی با اضافه نمودن سایر رشته های پیراپزشکی مانند بهداشت، مامایی و فوریتهای پزشکی
ارتقا کمی و کیفی آموزشی (دروس نظری و عملی) و پژوهشی دانشکده با هدف تربیت دانش آموختگان متعهد، متخصص و خلاق
ارتقا توانمندی های اعضای هیات علمی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی
اختصاص سایت احداث دانشکده پرستاری و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی و پژوهشی
ساماندهی و استقلال نظام اداری و مالی دانشکده و ارتقا امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی
جذب نیروی هیات علمی در قالب فراخوان پیمانی جهت تکمیل چارت سازمانی و جذب هیات علمی متعهد خدمت در رشته های پرستاری کودکان و روان پرستاری
اهداف اختصاصی گروه
توانمند سازی دانشجویان تا رسیدن به بیش از 90 درصد قبولی در آزمون فاینال در پایان هر سال تحصیلی
برگزاری کارگاه های آموزشی هر سه ماه یکبار توسط اعضای هیات علمی در راستای ارتقای صلاحیت بالینی دانشجویان در عرصه های بالینی تا پایان هر سال تحصیلی
برگزاری حداقل یک کارگاه آموزشی در هر نیمسال توسط اعضای هیات علمی در راستای ارتقای توان پژوهشی دانشجویان تا پایان هر سال تحصیلی
برگزاری حداقل یک دوره کارگاه پرستاری مبتنی بر شواهد بودن تا پایان هر سال تحصیلی
برگزاری جلسات منظم ژورنال کلاب ویژه اعضای هیات علمی در طول هر نیمسال
ثبت حداقل یک طرح پژوهشی برای هر یک از اعضای هیات علمی در 2 سال آتی
|